torstai 30. tammikuuta 2014

Ulkokuvia ja vaatteita (jälleen)

Kävin taas kuvailemassa. Musta tuntuu et oon alkanut oppimaan käyttämään näitä kameran asetuksia. Ulko kuvia on vaan kaks xDD Koska akku loppu ja oli muutenkin vain tunti aikaa koska aurinko laski. Sormista lähti muutenkin tunto, mut nyt niihin kuviin.




Sit pien kuvatarina:

M: mä
D: Diana

Pian kuvausreissun jälkeen:


M: Uskotko nyt et siellä on kylmä
D: No joo... E-ei siellä ennen oo noin kylmä ole ollut
M: Niin, koska en oo vieny sua ulos tälläsellä pakkasella
D: no jaa. Milloin mennään uudestaan
M: viikonloppuna
D: eli? Mulla ei oo kalenterii!
M: ylihuomenna
D: Taas? Menipäs viikko nopeesti
M: niinhän se menee

D: Onko tämä minulle?
M: Ei, vaan minulle mutta saat maistaa.


D: Uuu... Mariannee! ♥___♥
                                                                                                  
Sit niitä vaatteita


Tein tälläset sukkikset


Arvatkaa miten sain Dianan pysymään pystyssä?


Laitoin sen hiukset paininjalan alle! :D


Tein koulussa tälläsen henkseli hameen.


__________________________________________

Sit vielä jotain kuvia koiran lelujen kaa :D








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti