torstai 23. tammikuuta 2014

Dianan esittely ja pieni kuvatarina

Juu. Tein sen viimein. Mukana myös vähän ulkokuvia. Niitä on vähän koska aurinko laski ja siellä oli kylmä
 Mut nyt päästän teidät lukee.
M: minä
D: Diana


M: Ööh... Diana? Mitä sä teet
D: No kun mä vahingossa tiputin tän ja tää meni rikki.
M: Aijaa. No sen voi liimata. On se ennenkin lähtenyt irti.
D: No hyvä... Oliko sulla muutes jotain asiaa
M: Niin. Pitäs tehä se esittely postaus.


D: No mitä mun pitäs tehä.
M: En oikeestaan tiedä.... Kerro vaikka itestäs.
D: No mä oon Diana ja musta saat lisää tietoo tän blogin Diana sivulta
M: Diana muutes.... Mitä sulla on päällä.
D: Mitää? Tää nallepaita on ihana ja lämmin. Löysin sen tuolta laatikosta ja päätin sovittaa...
M: Noku se ei oo tehty ihan sulle... Tein sen mies barbille pari vuotta sitten. Mutta pidä vaan jos haluat miesten paitaa pitää...
D: Haluan. Tää on lämmin


D: Noni. Nyt jatkan. Ja tää on mun nalle. Siitäkin löytyy tietoa siinä Diana sivulla. Miks mä muutes teen tän kun kaikki jutut löytyy sieltä sivulta!
M: emmä tiiä...
D: No lopetetaanko tää nyt ja tehään jotain kivaa.
M: No? 
D: Mennään ulos! En oo käyny siellä kertaakaan!
M: Siellä on kylmä ja aurinko laskee kohta


D: Minä en tee mitään ennen kuin mennään ulos.
M: Huoh. No mennään sitten


D: Jee! 
M: Saat sitten luvan vaihtaa vaatteet.
                                                                                                                               

Nyt sitten vähän niitä ulkokuvia :D








___________________________________________________________________

Tarina jatkuu:


D: ahh... Ihanan lämmintä
M: mähän sanoin et siellä on kylmä


D: Mennäänkö me sit milloin uudestaan?
M: Viikonloppuna jos on hyvä sää

D: No milloin se viikonloppu oikein on?
M: Ylihuomenna. Silloin ei pitäisi olla niin kylmä
D: ei musta siellä kylmä ollu
M: No ei ehkä kun matkustit suljetussa laukussa.
D: No mitäs me nyt tehään? Mä ainakin haluisin seikkailuun
M: ei täällä kauheen "seikkailuun" pääse. Mut mennään vaikka olkkariin tutkimaan.
D: Mennään!


Tutkimusmatka seuraavassa postauksessa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti