tiistai 28. tammikuuta 2014

Diana 1vk vanha :3

juu niin on. :D tein tälläsen pienen kuva tarinan.
D: Diana
M: mä


M: Moikka Diana! 

D: Viimein säkin tulit. Et oo yleensä pois näin pitkään
M: Niin. Tää on ainoo vähän pitempi päivä. Kävin samalla kaupassa
D: Ai... Minkä takia
M: No koska tänään oot asunut täällä yhden viikon! Sen takia ostin sinulle lahjan ostin samalla itelleni


D: Oih! Keksi! Onko se kokonaan minulle!
M: On! ja minä saan loput 7 keksiä



D: En ole koskaan saanut syödä itse kokonaista keksiä!
M: Diana... Menitkö lukemaan nälkäpelin
D: No menin. Ei mulla oo muutakaan tekemistä kun sinä oot kaikki päivät jossakin.
M: Oon koulussa. Sinne on vähän pakko mennä.
D: aijaa... Mut emmä jaksa syödä tätä keksiä! Täähän on isompi kuin mun pää!
M: No anna se tänne niin pilkon sen


D: Tää on tosi hyvää. Minkä makusta tää on?
M: Daimia. 
D: ok. Tää on hyvää
M: Kröhöm... Diana... Oisko mitenkään mahollista et istuisit jalat yhdessä?
D: mä kaadun muuten! Mitäs menit  tekemään tälläsen hameen.



Tällänen tällä kertaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti