torstai 13. helmikuuta 2014

Laukku postaus B)



 En tiiä miks näistä kuvista tuli tälläsii tönkköjä :/

D: Hei kaikki! Me päätimme nyt tehä tälläsen lissumaisen mitä laukku sisältää postuksen! Mutta tälläkertaa teemme mitä KUVAUSlaukku sisältää. Elina keksi minulle uuden hyvän kuvaus paikan.



D: tähän voi myös kirjoittaa, joten ennenkuin aloitamme, kirjoitan tähän tätä postausta kuvaavan tekstin.

D: Noniin. Nyt voimme aloittaa. Laukkuna toimii tällänen hiiri laukku. Ja nyt katotaan mitä se sisältää.


D: Täällä on tällänen kiva laatikko jossa on käsijä kannibaali


D: Sit täällä on paperia jos satun kastelemaan itteni lumella 
Mä: Jotenkin satut kastelemaan ittes joka ikinen kerta
D: Anna mun nyt vaan tehä tää lissupostaus.

D: Sit täällä on tämmöne kiva palikka jolla minä pelaan flappy birdiä


D: Tällänen kiva helistin jostakin syystä
Mä: Ne on avaimet. idiot
D: Ihan sama.


D: sit vaihtovaatteita


D: Sit on tällänen kiva pahvin pala jonka päällä toi yks on kun se ottaa ulkona kuvia
Mä: Mulla on nimiki

D: Sit on vielä tolanen kakka kamera jolle kaikki tulee miiteissä nauramaan.
Mä: osta ite sit parempi
D: ei mulla oo rahaa!
Mä: älä sit valita B)

Tällästä tällä kertaa. Kertokaa mitä teidän kuvaus laukku sisältää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti