sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Dianan takapiha seikkailut



Diana viuhahtaa

Mä: Nyt Diana oikeesti ne vaatteet päälle.

D: EN! Tämä on vapaa maa!
M: Tuut kipeäksi
D: En tuu

D: Californa girls!
M: Nyt ei olla missään Californiassa, etkä oo muutenkaan mikään Katy Perry
D: En ookkaan, mut se on siinä videossa tälleen
M: se makaa pilvellä eikä lumessa. idiot
D: aijaa...
M: Jos et nyt pue päälles mä lähetän sun obitsun takas saksaan
D: No selvä sit. Ilonpilaaja

D: ootko nyt ilone.
M: oon.


D: oliko teillä joskus sellanen lissu kissa? 
M: Juu. Oli.
D:  Otiiko se duckface kuvia ja teinipeilejä
M: Diana.... Lissu oli sen nimi ja muutenkin se on kissa.


D: Tossa pitäs sit lukea et se on kissa
M: Siinähän lukee kissamme
D: Niimpä tekee...
_______________________________________
SISÄLLÄ

D: täällä on kylmä. Miks et voi kuivata mun jalkoja vaatteet päällä?
M: Mun ei tartteis kuivata näitä ollenkaan jos olisit pitänyt ne vaatteet PÄÄLLÄ ulkona

D: milloin mä saan uuden peruukin? Nää otsikset ärsyttää.
M: tilasin perjantaina.
D: Ai samasta paikasta kuin sen obitsun?
M: Nii.
D: no millo ne tulee
M: En tiedä...
D: No kysy meidän lukioilta.

Tiiättekö siis kuinka pitkään menee plasticpopin toimituksessa? Tilasin siis obitsun, lisäkädet ja peruukin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti