tiistai 25. helmikuuta 2014

Joku ihme haaste jutska....

Juu. mut haastettiin, enkä tiedä yhtään mitä mun pitäs tehä tai silee xD
No jos mää nyt jotenkin tästä selviän. 

HAASTE!

Säännöt: 
- Kerro kuinka kauan olet nukkeillut
- Kerro montako nukkea sinulla on
- Kerro mitä malleja ne ovat
- Kerro nukeistasi 3-5 hyvää asiaa
- Haasta ainakin neljä henkilöä
Vastaukset:

Miks ihmeessä tossa lukee säännöt o.o Noihan on ne kysymykset vai onko? no vastaan niihin kummiski

1. Oon nukkeillu vähän yli kuukauden 
2. 1
3. Pullip Merl
4. -  No se on nätti
- Dianan ansiosta sain harrastuksen
-ja Pääsen joskus miittiin sen kaa ja saan ehkä uusia kamuja. (no en saa kun oon tällänen puskajussi)
5. No emmä tiiä ketä mä haastan! No mä otan jotain Randomeja.

no

okei..

emmä 

keksiny

ketkä 

haastan.

enkä 

olis

viittinytkään

xd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti