sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Juhlish

Tässä siis tää juhlis :)

Ensin on se kuva tarina, ja sit on postaamattomat kuvat :D

D: Diana
puhuu
*tekee*
ajattelee
lukee
D: Hei kaikkiiii! Teitä lukioita on jo 31! :o
Tämä näyttää olevan viimeinen juhlis jonka minä teen yksin, sillä saan pian kauan odotetun orjan. Eiku siis kaverin, kaverin. orjampas. Mutta siis. Lupasin kertoa teille vähän kaveristani orjasta

D: Teetin listan että muistan kaiken. *avaa listan*


D: Hmm... aloitetaampas. Hänen nimekseen tulee siis Miranda. Hän on luonteeltaan vähän ujo, eikä ole ensimmäisenä lähdössä tyhmiin juttuihin mukaan. Mitä!? >:O Pitääkö mun tälläsen tyypin kanssa asua saman katon alla? MINÄ MUUTAN POIS! ;(
Ja sitten vielä vihje nuken mallista Se on samaa vuosimallia kuin minä. No onneksi on edes yksi hyvä asia...

Me myös aiomme muuttaa blogin nimen. En kyllä tiedä miks mun nimi ei voi jäädä tohon
Haluamme kuitenkin pitää Me and ____ tyylin, ja otamme ehdotuksia mielellään vastaan :)

Kaverini saattaa tulla jo ensi viikolla, mutta hänellä on vain yksi nimi. Nimi ja sukunimi ehdotuksia otetaan mielellään vastaan :) Mut nyt niihin postaamattomiin kuviin.
































Huh huh... Miten näitä kuvia kertyykään :D

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ! Toivon mukaan saat uuden nukkesi pian. :)

    VastaaPoista
  2. Suloiset kuvat :3
    Me and my dolls olis mun ehdotus :)

    VastaaPoista