lauantai 24. toukokuuta 2014

Aurinkoa

Tässä teille nyt hieno kuvatarina, ja uuden kodin esittely. :D 
Sain siis nukkekodin valmiiksi ja neitoset muuttivat sinne eilen.
Diana ja Miranda ovat tutustuneet toisiinsa ja Miranda on päässyt alku ujoudesta. Tästä on tulossa hyvän ystävyyden alku

D: Diana
M: Miranda
J: Jätti (minä)

D:/M:/J: sanoo
*tekee*
D: Ompas ulkona lämmin ja nätti keli

D: Minä voisin mennä ulos, tuutko mukaan
M: *lopettaa lukemisen* Ai minä vai? Ehkä meidän kannattaisi odottaa jättiä kotiin ja kysyä lupa.
D: Pyh. En mä oo ennenkään sitä ootellu. Täällä on kuolettavan tylsää
M: Hän varmaan huolestuu kun tulee kotiin eikä löydä meitä
D: Ei se huolestu. Se kyllä tietää et oon ulkona jos en täällä oo. Ja tuskin se luulee et oot yksin lähtenyt hortoilemaan.

D: Mutta mä lähen ainaski. Pidä kissalle seuraa

M: Diana oota! Kyllä mä tuun mukaan.

D: Hienoa! Yksin on tylsää, Mut sun pitää vaihtaa noi ihme röyhelö hepeleet pois, sillä siellä on kuuma
M: selvä. :( Eihän mulla ees oo muita vaatteita...
D: No lainaa multa.

Pian:
D: Ah... Tämä se vasta on elämää
M: Empä tiedä.... Minulla on vähän huono tunne tästä... Ehkä meidän olisi pitänyt jättää lappu tai joku vihje olinpaikastamme...

D: Älä nyt viitsi. Tuskin se edes huomaa pois oloamme. Sitä paitsi jätimme ton takaoven auki niin kyllä se huomaa et ollaan täällä

M: hmm... Ehkä olet oikeassa. *jatkaa lukemista*
D: Tietenkin olen oikeassa. Ota nyt vaan rennosti, ei me tänne ulos jäädä

Noin puolen tunnin päästä:
J: Ai siinähän te olettekin. Haluutteko nähdä uuden talonne? Se on nyt valmis
D: Tietenkin halutaan!


J: Diana tämä huone on sinun
D: uuu

J: Ja tämä on Miranda sinun
M: Ompas tämä ihanan vaalea

D: Meillä on jopa ovi o.o
J: Mennäänkö heti sisustamaan?
M ja D: Joo!

Mirandan huone. Pitää tehä vaan matto ja vähän tavaraa hyllyyn
Seinä lähempää

Dianan huone. (Valmis)


Kiitokset talosta kuuluu iskälle :3



3 kommenttia:

  1. Oiii, ihanat talot ! :3

    Ja sinut on haastettu blogissani ! x)
    crazypullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. sinut on haastettu :3
    http://viivin-nuket.blogspot.fi/

    VastaaPoista