maanantai 19. lokakuuta 2015

Miitti

Olin siis Lauantaina miitissä Joensuussa. Kuvia otin kaikista nukeista mutta parista tuli niin huonoja et en niitä postaa. :D Ensin kuitenkin shootti Mirandasta ja Linetestä



  Oon leikannut Mirandan peruukkia. Musta tämmöinen yksinkertainen sopii paremmin






Sit miitti kuvat. Miitissä oli mukana kaikki paitsi Miranda



Kyllä. Tuo on Diana. 8)








Anabell sai viimein chipsit

Tämä neiti muutti mielipiteeni Byul nukkeja kohtaan. (Hyvällä tavalla)



Taet

Oli virhe ottaa tämä Pang-ju käsittelyyn. Jo valmiiksi korkea kuume nousi liikaa



Ryhmis vielä loppuun. Kiitti miitistä

2 kommenttia:

  1. Kiitos miitistä myös sulle! :) Otit kivoja kuvia, etenkin mun Pang-justa ja kiva kuulla että mun Byul muutti sunkin mielen niistä, oon nimittäin kuullut tuon aika monesti. :p

    VastaaPoista