lauantai 5. huhtikuuta 2014

Olen allerginen söpöydelle

Olin siis tänään ekaa kertaa nukkemiitissä, ja matkalla paljastui, et oon allerginen mun meikkivoiteelle. Sen takia mun silmät vuoti koko miitin ajan, ja vuotaa vieläkin. Muista varmaan näytti et itkin, mut selvennys: En itkenyt. 
Postauksen alta löytyy miitissä olleiden nukkeilioiden blogit. Miitti oli siis Joensuun kirjastolla :3
Parin nuken kuvat onnistu niin huonosti, et rajailin sit ryhmiksestä :D
Mulla oli miitissä teline mukana, mut en vaivautunut käyttämään sitä kun tulos oli suurimmaks osaks hyvä, kiitos valoisan kirjaston. Jotkut kuvat ovat kuitenkin rakeisia. :/
Mut nyt niihin kuviin







rakeineen :(

Miten joillakin voi olla noin ihania nukkeja! >.<












sitten vielä ryhmis :3

otin myös kirjaston ulkopuolella pari kuvaa kyytiä ootellessa :)






Miitissä olleiden blogit (pari puutuu joten kertokaa niin lisään):


Kiitti kaikille Miitissä olleille ♥

3 kommenttia:

  1. Haha kivoja kuvia :3 Se on tosi randomia nähdä oman nuken kuvia muitten blogeissa, vaikka ne oliskin miitistä! :D - Annukka en jaksa kirjautua sisään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta taas tuntuu et kattosin vaan toisten nukkejen kuvia. :D

      Poista
  2. Kiva postaus ja hyviä kuvia! :--) Mutta nyt on pakko kyllä pyytää, että voitko mahdollisesti, poistaa/piilottaa/rajata mun naaman pois noista kuvista XD ihan niinkuin .. että en halua että näyn niissä kuvissa XD

    En tosiaan älynnyt sanoa, että en halua että näyn kuvissa. Kiitos ja kumarrus, jos mahdollisesti poistat naamani noista kuvista c:

    T. Miitin pitäjä

    VastaaPoista